S M.Matějkou o 1ročníku sjezdovky

08.02.2012 20:26

 

Ahoj Mirku,
máme za sebou 1. ročník zimní akce Lancia Delta HF Integrale vs svitavská sjezdovka v Čenkovicích. Proto mám na tebe několik otázek "slušných" a několik otázek takzvaně na tělo.
 
Jak se může v hlavě zrodit takový bláznivý nápad pokusit se vyjet autem sjezdovku?
 
No když budu pátrat v paměti, první takovou myšlenku bych našel snad před 10 lety, jinak konkrétní nápad přišel na jaře 2011, kdy jsem hledal způsob a druh akce, na které bychom mohli přes zimu, když je klid, vytáhnout nelyžaře z úkrytů a domovů na sjezdovku a ukázat jim krásu Čenkovic :-)
 
Panovaly z tvojí strany před pokusem nějaké obavy?
 
Obavy z jízdy jako takové ne. Samozřejmě, že jsem se chtěl dostat co nejvýš, ale to nebylo to nejdůležitější. Jedinou obavu jsem měl z počasí i z toho, že místy pod sněhem tekla voda a z toho, kolik přijde lidí. Byl jsem příjemně překvapený. Všem děkuju.
 
Jak jsi se cítil přímo před startem?
 
Je to podobné jako při závodech :-) Soustředění na kopec a nevnímáš to kolem. Jen tady si člověk nepředstavuje závodní trať, ale kouká s očima na stopkách, kde se objeví nějaká zákeřná díra :-)
 
Jaké jsi měl pocity nahoře po zdolání zkrácené verze sjezdovky?
 
Mrzelo mě že nemůžu výš :-) Ale sám jsem uznal , že v sobotu to fakt nešlo pustit na poslední část sjezdovky. Křižuje se tam právě sjezdovka a trať pro běžkaře. V horní části byla silná mlha a to by ani pořadatelsky nebylo možné pokrýt. Aspoň nám zůstala výzva na příští rok :-)
 
Myslíš, že se tato premiérová akce vydařila nad očekávání?
 
Co se pohledu z mé strany týče a z toho, jaké vidím reakce si myslím, že to klaplo  na jedničku s hvězdičkou :) I díky p. Trávníčkovi, Michalu Stryovi, klukům z legie a v neposlední řadě i Iloně Stryové a těm co přijeli to byl skvělý den.
 
Je nějaká věc, která tě na akci opravdu mile překvapila, kterou jsi třeba vůbec nečekal?
 
Překvapilo mě spousta věcí. Především to, kolik lidí , kamarádů a fandů přijelo z různých koutů republiky, aby to viděli na vlastní oči :-) za to jsem moc vděčný . Velmi mne překvapil pan primář (Luděk), když mi při předání šeku nabídl tykání :-)
 
Jak jsi spokojen s přístupem týmu? Lze nalézt nějaký aspekt, kde bychom se mohli zdokonalit?
 
Mmotorsport je skupina lidí, která snad nemá mezery v žádném oboru na který si jen vzpomeneš.
Největší plus je to, že i z chyby dokážeme udělat úmysl a hlavně ji přiznat. Tým je pro mě srdeční záležitost. Vždy je co zdokonalovat, ale to řešíme v průběhu roku společně, takže spokojenost.
 
 
OTÁZKY NA TĚLO
 
V jaké ústroji nejraději spíš?
 
Ježkovi oči, tohoto jsem se bál :-) Já spím nejčastěji jen tak :-)
 
Kterou z věcí, které dělá tvá přítelkyně po setmění, máš nejradši?
 
Asi když usne :-)
 
Jak mohli diváci v sobotu vidět, na závodním poli ti to jde velice dobře, ale jak výkonný jsi na poli partnerském…?
 
Vidím, že populační exploze u Tebe neskončila :-)) Tady to mám celkem složitý... .-)) V roce 2011 se nám potvrdilo a osvědčilo, že nejvýkonější jsem byl v Chorvatsku. Sám musíš uznat, že to je finančně a časově dost složitá záležitost.
 
Máš nějakou úchylku, která nemá nic dočinění s motorsportem?
 
Moje úchylky se s přibývajícím věkem mění :-) Momentálně to je nejspíš jen ten motorsport. Na úchylky je u nás Kamila :-))
 
Případně jak často tuto svou úchylku provádíš?
 
Jak to jen jde :-)
 
Dal sis do nového roku nějaké předsevzetí? Případně jaké?
 
Já si novoroční předsevzetí nedávám, ale moje letošní předsevzetí se zrodilo teď při posledních třech odpovědích na Tvoje otázky. Jak jen to dopíšu, jedu za Tebou, sundej si brejle!
 
 
Moc díky za krásné plnohodnotné odpovědi a brejle si sundávám :-)
 
Za MMotorsport
Pietro