...Jaromíra Otruby

08.02.2012 20:43

 

Naše sdružení krom závodění má v plánu i akce pro děti.Jelikož náš Mirek už několik let spolupracuje právě s J.Otrubou a ten dělá pro děti taky různé akce,

tak nás napadlo,udělat rozhovor s Jaromírem.

 

                             

 

 

 

1.Dobrý den,můžetesenám na začátek trošičku představit?Přece jenom ne všichni znají plochou dráhu jako takovou,jelikož tento sport jako i jiné sportty z TV vymizel.

JmenujiseJaromír Otruba je mi 35 let a jsem ze Svitav.V roce 1986seve Svitavách v areálu bývalé cihelny otevřel plochodrážní stadion,který budoval Svazarm společne s místním podnikem Vigona,ve kkteré pracoval můj táta.No a potom mě bral s sebou na závody.V roce 1988sedělal nábor jezců a mě přivedli k tomuto sportu spolužáci.Ve Svitavách bylo celkem solidní plochodrážní družstvo a AMK Svitavy spolupracoval s tehdejším VTJ Racek Pardubice.Já jezdil ve Svitavách do svých 21let.Tímto věkem jsem dokončil kategorii junior a musel jsem ukončit kariéru.Nikdo mě nepodporoval a sám jsem neměl finance dál v tom pokračovat.Po 4 leté přestávce jsem našel zázemí v plochodrážním klubu Mšeno u Mělníka.Začal jsem si shánět sponzory na tamní klub a po roce jsem si zařídil ŽL a jsem soukromý jezdec.Za tu dobu co jezdím jsem vystřídal pár klubů,ve kterých jsem hostoval.Poslením klubem byl PK PLzeń a pro letošní roksevracím na soupisku AMK ZP Pardubice.Jezdil jsem v tomto klubu v roce 2009 a bylo to nejlepší.Proto jsem rád,že mě vzali zpět.

2.Proč jste si vybral zrovna plochou dráhu?

Plochá dráha mě zaujala už při prvním závodě,který jsem viděl.Jako kluk jsem zkusil fotbal,hokej,atletiku,tenis....Mám ale ploché nohy a všechno mi doktoři zakázali.Nesmím běhat chodit dlouhé tůry...Taksevozím na motorce.

3.Jaké máte plány pro sezónu 2011 resp.do další budoucnosti?

V letošní sezoně bych chtěl sehnal co nejlepší jezdce do party pro mezinárodní finále dvojic a postoupit z kvalifikace.V roce 2010 mi toseZdeňkem Schneiderwindem ml.uteklo o 2 body.
A největší cíl do budoucna??Start ve zlaté přilbě města Pardubic.

4.Víte něco o značce Lancia?

Automobil Lancia-jako malej kluk jsemseo auta hodně zajímal a lancii znám.

5.Byl jstesejiž někdy podívat na závody aut do vrchu?Pokud ano,jaký dojem to na Vás udělalo?

Závody do vrchu jsem viděl mockrát v televizi.Moc dobrej odvaz.Bohužel na vlastní oči jsem neměl tu čest.Plochá dráha mi zabere dost času.Určitě bych chtěl v brzké době nějaký závod shlédnout.

6.Jak si představujete spolupráci s naším sdružením?

Spolupráci s Vaším sdružením plánuju s panem Matějkou.Já sám jezdím s motorkami po dětských dnech a akcích pro školy,tak toto můžeme naplánovat a vzájemněsena některých akcích sejít.Zviditelnímesena vzájem.

7.Máte i jiné koníčky krom ploché dráhy?Jaké?

Jako další koníček mám dětský motocross.Začínásemi na motorce o obsahu 50ccm prohánět syn.

8.Váš sen,který si chcete splnit?

Můj sen??Určitě start ve zlaté přilbě a shlédnutí závodu do vrchu a hlavně setkatseněkde abych mohl Vašemu teamu zafandit!!!!

 

Jaromírovi děkuji za poskytnutí rozhovoru.Za náš tým Vám přejeme hodně úspěchů jak v osobním,tak i závodním životě,zdravíčko a spokojenost.Těšímesena spolupráci a akce které nás čekají.

 

Za Mmotorsport Štefan alias Maxx