Hodnocení sezony 2011

17.10.2011 22:22

Co se týče hodnocení sezony, tak nám utekl začátek. Jelo se 2x na okruzích, v Brně a na Slovakia ringu. Naše neúčast měla dva důvody, jeden byl to, že v tu dobu vrcholila přestavba z 8VT na 16VT a dál to, že okruhy pro deltu nejsou to pravé... Následovala Náměšť, kam jsme vyrazili plni očekávání. Ladění motoru vypadalo velmi dobře a delta slibovala dobrý potenciál. V Náměšti se ale stalo to, co jsem čekal a o čem jsem věděl. Když probíhala zkouška auta před sezonou, vypustil jsem oleje a všude je měnil a kontroloval, v zadním diferenciálu byl olej "catastrofico" :-) když jsme vloni deltu dodělali a dávali všude nové náplně, přišel jsem na to, že předchozí majitel jezdil zadní diferenciál na sucho... Byla tedy otázka času, kdy nás opustí... A to se stalo právě v Náměšti což mě moc mrzelo, protože Náměšť je snad nejvíce navštěvovaný závod v ČR hned po Ecce Homo. Dříve jsme však nový diferenciál neměli, tak museli risknout to, že diferenciál vydrží, to se však nestalo. Po výměně a opravě jsme vyrazili na zkoušku na jeden den do Násedlovic, kde se mi podařilo ve třídě vyhrát. Pak se jelo Vrbno, krásná trať vedoucí lesem, kde se na start postavily hned tři delty integrale. V sobotu jsme obsadili kopletní stupně vítězů, kdy jsme se my umístili na druhém místě a v neděli se to opakovalo s tím rozdílem, že na třetí místo se posunula další italská kráska, Afla Romeo 75, kterou skvěle celou sezonu vodil David Dědek. Následoval Slavkov, tam se mi podařilo po oba dna vyhrát třídu. Hned za týden se jel ŠTERNBERK, v sobotu první místo ve třídě a druhé celkově ve skupině. Pršelo a tam se naplno projevily přednosti delty a to, že voda mi až tak nevadí. Začaly se ale projevovat problémy se spojkou, které nás pak už trápily až do konce sezony. V neděli trať oschla a tam už nám chybělo pověstných pár vteřin na Libora Jelínka s jeho BMW 3.5 CSL...
I tak to ale byl super úspěšný víkend.
Po Šternberku se jelo na Slovensko, do Nové Bystrice.. To se dá napsat jako letecký den s neuvěřitelně rychlou a strmou tratí, kde se projevil náš "spojkový" handicap, a musím uznat, že ten víken byl lepší jak Libor Jelínek , tak David Dědek, který si ta dvě druhá místa fakt zasloužil... Jiné soupeře jsme s přehledem porazili a skončili tak dvakrát na třetím místě.
Po slovenské anabázi, jsme se zůčastnili závodů doma, na Laudoně, kde se po loňském extempore se stojícím BMW na trati za zatáčkou očekávalo, jak to zvládneme letos... Delta ukázala svůj potenciál a my zkusili nové kopcové obutí michelin. Časy a výsledky byly parádní a   mě potěšil zájem fanoušků a jejich podpora, které si nesmírně vážím.
Po Laudoně se jelo směrem k Brnu, do obce Diváky, kde se rozhodovalo o celkovém umístění v seriálu pro rok 2011. Měli jsme teoretickou šanci na druhé místo celkově, ale to by muselo pršet, nebo chumelit :-)) To se však nestalo a tak jsme v sobotu i v neděli vybojovali před neustále zrychlující Alfou Davida Dědka dvakrát druhé místo, za Liborem Jelínkem.
To znamenalo, že jsme se umístili celkově na pěkném třetím místě a to nám udělalo velkou radost a je to příslibem pro sezonu další. Sezonu hodnotím jako úspěšnou, ukázala nám spoustu míst, kde máme rezervy a naopak, co už funguje skvěle.
Sezonu jsme co se kopců týče ukončili na posledním závodě LMBC ve Vysokém Mýtě na okruhu, kde jsem jako výraz díků, svezl lidi, co mi byli nejblíže a bez kterých bych tohle provozovat nemohl. Především děkuji přítelkyni Kamile, svému synovi Mirkovi za super práci v depu i podporu, Miroslavu Matějkovi nejstaršímu (jsme tři :-)))) , za pomoc a podporu a v neposlední řadě také Lubošovi Pavlíkovi za pomoc v depu a podporu. Stejně tak i celému týmu MMotorsport za to že tvoří super partu lidí.
Průběžně stále probíhá prodej kalendářů, kdy výtěžek bude věnován tradičně na podporu dětského oddělení v Ústeckoorlické nemocnici.
Další naší, trošku bláznivou, akcí bude výjezd v zimě do zasněžené sjezdovky, doma v Čenkovicích. O podrobnostech Vás budeme včas informovat.
Na příští rok toho chystáme spoustu. Především to bude pořádání závodu do vrchu v rámci LMBC, kdy se doufám projeví naše nadšení a zůročíme všechno to, co známe a umíme. Více zatím nebudu prozrazovat.
No a taky bych rád opět provedl pár úprav na deltě integrale včetně změny image :-)
Nebojte se, bude to opět něco tradičního ze slavné minulosti Lancia Delta HF integrale...
P.S. "Někdo to ty děcka naučit musí!" :-), Míra