...Aleše Mlejnka

08.02.2012 20:39

 

1.Jak trávil dlouhou zimu vicemistr střední Evropy závodů aut do vrchu?

Zima byla opravdu dlouhá. Pro mne obzvlášť, protože kromě toho, že kopcesena sněhu nejezdí, tak i ten můj kšeft, který mne živí, v zimním období není. Občas jsem si alespoň pustil nějaké záběry z toho našeho bláznění proti kopci a zíral, jakou ty kluci jedou strašnou střelbu (tedy myslím hlavně "evropu"). A protože ty kopečky jsou pro mne ne koníček nebo nějaké povyražení, ale opravdová životní láska (Leničko promiň), tak jsem trpěl jako zvíře!

 

 

2.Je pár dní před začátkem sezóny a nabízíseotázka.Je závodnička

 připravená vyrazit na kopce?

 Lotuska jsem trochu odlehčil, dal menší nádrž, difuzor za zadní nápravu, novou lamelu. Fungoval celou loňskou sezónu takřka bez problémů, tak nějaké větší zásahy dělat nechci (a hlavně na ně ani nemám). Snad nezklame a bude fungovat i letos, musím na něj být hodný.

 

 

 3.Tento víkendjsmeTě měli možnost vidět na autodromu ve

 Vys.Mýtě. Jaké postřehy si odnášíš z testování?

Tak většinou, když si do toho sednu, tak pak mám mokrou zadní část těla, teď už od rána jsem byl durch celej. To je asi tak hlavní postřeh - počasí nám opravdu přálo...

Já tam jel vyzkoušet různá nastavení podvozku, laborovatsezadní nápravou, ale to fakt nešlo. Střídavě déšť, sluníčko, kroupy. A pořád dokola. Ještě ke všemu jsem si nechal mokré obutí u svého sponzora - SVC. Tak jsemsesnažil vždy využít alespoň trochu lepších podmínek na trati. Myslím že asi 7x jsemseroztočil, ale zase to byla dobrá rozcvička po tom zimním spánku :)

 

 

 4.Tvůj Opel Lotus dostal nový kabát,vypadá dravě a velice hezky.Jak

 tuto změnu hodnotíš Ty?

Musím souhlasit a složit poklonu Vláďovi Vitverovi. Kabátek vymyslel on a každý kdo to viděl to hodnotí v superlativech. Už jsem mu říkal, že teď abych měl strach s tím jet rychleji - přece to neškrábnu :)

 

5.Sezóna ještě nezačala a už máme v seriálu zrušené dva závody.Jaký

 pocit máš z toho Ty?

Je to nepříjemné, ale něco takového jsem předpokládal. Hlavně u slovenských kopců. Všichni víme jaká je ekonomická situace a hrozně moc bude důležité, koliksenás na jednotlivé závody bude přihlašovat. Doufám, žesenezruší závod pár dní předem. On je rozdíl 120 aut a třeba 70 aut (což je asi letošní realita). Nechci ale malovat čerta na zeď. Každopádně třeba ty Bánovce mne opravdu hodně mrzí. Loni jsem tam v neděli vyhrál a je to moje nejoblíbenější trať.

 

 6.Jaký vztah máš ke značkám Lancia a Alfa Romeo?

No přece vás nezklamu, vy taliáni :)

Ještě k tomu přidejte Ferrari a Lambo a je to komplet. Italský auta - to je srdeční záležitost plná emocí. Hlavně 70. - 80. léta pro mne hodně znamenají. V dětství jsem to hodně žral a můj pokojíček byl polepen samou okruhovou alfou nebo soutěžním stratosem. Ale pozor - ty formulové vozy tam stejně byly víckrát :)

 

 7.Co by si vzkázal fanouškům nakonec?

Ať jich na kopečky přijde co nejvíc a ať si to užijí!

A ať jim už neruší závody - stejně jako nám, vždyťjsmejedna bláznivá rodina a alespoň jednou za 14 dnísemusíme vidět!!!

 

 

Srdečně Ti děkujeme za poskytnutý rozhovor,

za Mmotorsport

 Štefan Polčan